Saltar para conteúdo principal Saltar para menu navegação principal Saltar para rodapé do portal
Tourism and Hospitality International Journal
  • Home
  • Sobre
    • Sobre a Revista
    • Submissões
    • Equipa Editorial
    • Declaração Privacidade
  • Arquivos
  • Notícias
  • Contacto
Pesquisar
  • Registo
  • Acesso
  1. Home /
  2. Edições Anteriores

  • PUBLICAÇÕES DO ANO 2020 - Vol. 15 n. 1, 25ª edição
    v. 15 n. 1 (2020)

    Editorial. Nuno Abranja.

    Avaliação das empresas hoteleiras em função do VAL. Carla Carrera, Conceição Gomes & Luís Lima Santos.

    Influência da roteirização em cenários turísticos brasileiros: Rota das Emoções- Parnaíba/Piauí (2005-2018). Luana Moreira de Araújo, Thomas Augusto de Aragón Escouto, Vinicius Boneli Vieira, Hanuzia Pereira Ferreira & André Riani Costa Perinotto.

    Georgian tourism and strategic directions of state policy in terms of crisis. Marina Metreveli, Nunu Gigauri & Rusudan Kutateladze.

    Responsabilidad social corporativa: El caso de las compañias de cruceros. María Dolores Sánchez-Fernández, José Ramón Cardona & Andrea Mosquera Rodríguez.

    Accessible tourism supply services in Spain. Letícia Bianca Barros de Moraes Lima.

    Territorial governance and sustainable development in peripherical regions: Economic and institutional challenges. Pedro Oliveira.

    The effects of communication on customer loyalty to the local housing sector - A case study. Sónia Duarte Vieira.

    Cultura, património e turismo. Bonifácio Rodrigues.

    Mulheres e Turismo, a minha Voz! 12 mulheres, 12 histórias de sucesso. Leila Portela.

  • PUBLICAÇÕES DO ANO 2020 - Vol 14, nº 1, 24a edição
    v. 14 n. 1 (2020)

    Editorial

    A perceção dos consumidores hoteleiros portugueses acerca da ISO 9001 no setor hoteleiro. Rita Sofia Pereira Correia

    Art moves in social media: Self organising social media impacts on tourism. Rosalinda Ruiz-Scarfuto. Kristina Svels & Robert Gutounig

    Implementation of yield management as a revenue-increasing tool: Case study. Zuzana Vaculčíková, Zuzana Tučková & Adriana Dorková

    Agenda do turismo de base comunitária de Indiaroba, Sergipe - Brasil: Resultados de um projeto de extensão. Fabiana Faxina & Lara Brunelle Almeida Freitas

    Análise comparativa do USALI, USAR e USFRS. Filipa Campos, Conceição Gomes & Luís Lima Santos

    Infraestruturas desportivas hoteleiras: As preferências dos viajantes. Henrique Santos & Maria de Lurdes Calisto

  • Analysis, Profiles, Metrics, Strategies and Communication of Tourism
    v. 13 n. 1 (2019)
  • Tourism and Entrepreneurship: Relationship
    v. 12 n. 2 (2019)
  • Turismo y Responsabilidad Social
    v. 12 n. 1 (2019)
  • The Specific Entrepreneurish Applied to the Development of Tourism
    v. 11 n. 1 (2018)
  • New Challenges for the Tourism Environment, Heritage and Companies
    v. 10 n. 1 (2018)
  • Health and Wellness Tourism Thermalism and Spa
    v. 9 n. 2 (2017)

    Se desejar visualizar esta edição, pode fazer o pedido por email para thijournal@isce.pt.

  • Destinations, Places, People and Profiles of Tourism
    v. 9 n. 1 (2017)
  • Turismo y Responsabilidad Social
    v. 8 n. 2 (2017)
  • The New Impacts and Trends of Tourism Products and Destinations
    v. 8 n. 1 (2017)
  • Recursos Humanos y Responsabilidad Social en el Área de Turismo en el Contexto Iberoamericano
    v. 7 n. 2 (2016)
  • The Online Market and the Consumer in the Tourism Activity
    v. 7 n. 1 (2016)
  • Enotourism: An Emerging Strategic Segment
    v. 6 n. 2 (2016)

    Se desejar visualizar esta edição, pode fazer o pedido por email para thijournal@isce.pt.

  • The Symbiosis of Culture and Innovation in Tourism
    v. 6 n. 1 (2016)
  • Tourism and Hospitality, Today and Tomorrow
    v. 5 n. 1 (2015)
  • Social Responsability and Sustainable Tourism Development
    v. 4 n. 2 (2015)
  • Innovative Tourism Products, Culture, Knowledge and Technologies in Tourism
    v. 4 n. 1 (2015)
  • Produtos, Mercados e Destinos Turísticos - Parte II
    v. 3 n. 3 (2014)
  • Produtos, Mercados e Destinos Turísticos - Parte I
    v. 3 n. 2 (2014)
  • Tourist Strategies: Promotion, Valuation and Development
    v. 3 n. 1 (2014)
  • Trabajando hombro con hombro: Lo que importa es el equipo humano, no las distancias
    v. 2 n. 2 (2014)
  • Promotions Strategies and the Competitive Development of Network and Cultural Tourism Promotions Strategies and the Competitive Development of Network and Cultural Tourism
    v. 2 n. 1 (2014)
  • Destination Management and Capital Accumulation in the Modern Tourism Systems
    v. 1 n. 1 (2013)
Idioma
  • Português (Portugal)
  • Español (España)
  • English
Enviar Submissão
Informações
  • Para Leitores
  • Para Autores
  • Para Bibliotecários
Número Actual
  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1
 
THIJ – Tourism and Hospitality International Journal
ISSN: 2183-0800
E-mail: thijournal@isce.pt
Revista semestral gratuita de distribuição digital
Contacto Principal
Prof. Doutor Nuno Abranja
ISCE-Instituto Superior de Lisboa e Vale do Tejo
Telefone: +351 219 347 135
nuno.abranja@isce.pt
 
Sobre este Sistema de Publicação